lördag och söndag :)

jaha då va helgen slut, nu ska jag berätta vad jag har gjort (:
i lördags alltså igår så bestämde jag och michael att vi skulle träffas kl 10
så tidigt för han har träning ett till tre typ så då skulle vi knapp hinna träffas nåt x'd
och sen är han gick vid 12 så blev ja vääärsta nörden och satt framför datan till tre när han kom tillbaka :)
vi gjorde inte mkt myste och hade de jätte skönt (:

sen dåra idag

 så har michael väckt mig kl 10 i nio buhuhuhuhu :'(
men jaja de får man väl vänja sig vid ... x)
vi träffads 10 ida också och vi myste och så till emelie kom och då börja vi kolla på titanic x'd
hahah vi börja vi 4 åja skulle hem kl 5 så ja kom 2 timmar försent ok inte för sent ja fick stanna men inte till sju igentligen x'd ...
och då kom först emelie dåra sen kom eddie kalle och agge och sen kom linn och elin,
haha tänk om mamma visste de ja får knappt ha tre hemma x'd (a) kalle och eddie kan ju få förklara vrf !
aja nu sitter ja framför datan och messar :p  men nu vet ja inte vad ja ska skriva för de e typ allt, ja skriver mer i mårrn om de har hänt kuul i tråkskolan elr efter när ja och emelie ska baka pepparkakas hus ÖNSKA OSS LYCKA TILL DE BEHÖVER VI !!!! x'D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0