måndag

jag gick upp kl 7 fuck också en hel vecka me skola men sen e de ju looov :D
jag kom till skolan och de va väll som vanligt,
haah på bild och formen så fick ja och emelie göra klart våra väskoor,
haha min e så jääävla fuul ! äkta emo väska x'd
jaja ... haha ja fick kolla på emma ellen och deras gulliga musikal men de fick ingen annan (6)
TAACK MARIIIE :D x'd
efter skolan var jag med kalle och emelie vi baka pepparkaks hus, till allt hamna i munnen eller på golvet,
haha kalle och jag hade väärsta fighten me pepparkaksdeg de va fett snyyyggt av kalle -.-
ja hade deg och la ner i hans byxor och då tar han de och ja springer ut ur rummet och han langar de o de kommer rakt på min patte ;o xd ...
hahah sen gick jag och emelie hem och nu messar jag och är inne på datan (:
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0