onsdag

tjoo bree :)
idag har jag gått upp kl 7 för att först duscha, och sen käka lite och klä på mig för att sedan INTE orka sminka mig, (har bara sovit i högst 6 timmar -.- )  sen gick jag till skolan och på första rasten försökte jag och michael att smita in i lillarummet för att sova han har också bara sovit i 6 timmar kanske beror på att vi pratade i tel , vem vet :P xD
sen blev vi busted och gick "ut" ut till ett annat hus och blev busted så vi fick itne va inne på holken andra rasten :'(
så jag och michael, pettur martin c och peter typ va inne på bibblan och ja hitta en nuskbok med nån skul ställning ...
efter skolan så var jag först tänkt med att vara med becca men hon skulle hem så jag var med michael (a)
vi hade de jätte mysigt (aaa) <333 .  nu tror jag typ att jag kommer att somna snart men försten jag har inte tid , emelie vill ha kul på msn, medan jag försöker att skriva inlägget, messar med steffie och michael, och lyssnar på musik medan jag förösöker att inte sjunga för högt x'd
jajaja jag vet inte vad jag ska skriva mer ...  ;s
så jag låter bli att skriva mer , HAHA xD  aja ja skriver mer i mårrn förmodligen om ja hinner ;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0