tråååk musét...

hejs :)
idag har vi varit på tråååkmuseum lura ögat,
de va fett booring, men efter skolan va de roligare,
haha kanske inte så mkt och skriva med ett litet inlägg iaf (a)
jag var med michael, emelie var med men hon fick typ va i mitt rum,
och va inne på datan och lyssna på musik medan jag och michael gjorde
annat :) .  sen skulle han tuvärr hem och ha träning, men thats life, :/
så ja träffade rebecka elin och emma en stund sen gick ja hem,
och nu tror ja att ja måste käka ja käka ba 2 pannkakor o de va 11 -.-
o d enda ja har haft i munnen e ...*grublar* xD
så nu mååååååste ja käka riktiig maat,
skriver mer när nåt roligt händer, :)<33


bild på mig och michael, tagen i sommras emelie tog bilden :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0